En ny botten.

Vågen här hemma fungerar lite från och till. Jag tror att det är så enkelt att batteriet är slött. Men jag har inte hittat var batteriet sitter, så jag kan inte byta det. Frustration.
Mitt dagliga stöd från Prinsen har försvunnit. Jag har sårat honom och han behöver tid och space nu har han sagt. Det senaste han sa angående mina problem var att det var bra att jag har slutat dricka kaffe. Han till och med tittade mig i ögonen när han sa det, och att det förmodligen kommer att hjälpa.
Men det har det nog inte gjort, för jag har nått en ny bottenvikt. Trots frukost, lunch och middag igår, plus en varm macka med min bror på kvällen, så visar vågen till mina demoners lycka 47,2. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, men just nu känns det som bomull i kroppen, mjukt och skönt och det är lååångt kvar till 50.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0