Smäll i huvudet.

Igår kom mamma ut från badrummet och sa "vågen är trasig" som ingenting, som att det var det minsta problemet i världen.
Mitt hjärta hoppade över några slag och jag tänkte att det inte kunde vara sant. Jag låtsades att jag skulle gå på toaletten, men istället testade jag om vågen verkligen var trasig, och det var den.
Helvete. Jag kan ju inte be mamma köpa en ny våg, för "jag använder ju inte den" i och med att det var en av överenskommelserna med skolsköterskan, att jag inte skulle väga mig. Men jag GÖR ju faktiskt det, varje dag.
Jag har riktigt jävla ångest nu. När jag inte kan hålla koll på vikten, hur fan ska jag våga äta någonting? Vad fan ska jag göra nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0