Det blir lättare och lättare att göra det svårt.

Jag gick upp idag och var nöjd med livet. Trots att jag inte somnade förrän klockan två inatt så kunde jag dra mig upp och vara i skolan klockan åtta för att skriva prov. Och innan dess hann jag till och med äta frukost. Lätt förvisso, men det var i alla fall frukost.
Vi slutade tidigt och jag stack hem direkt då tröttheten slagit till rätt hårt. När jag kom hem vid halv 12 däckade jag direkt och sov till 2. Därefter har jag pillat lite med skolarbeten och lyssnat på massor med musik. Men jag har inte ätit. För det blir lättare och lättare att skippa lunchen. Och ju fler gånger jag gör det, blir det ännu enklare. I och med att jag inte har samma personer omkring mig 24/7 så finns det ingen som kan hålla koll på när och vad jag äter, så det är lätt att ljuga. Och skitdumt. Men det är enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0